Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Trianon 100 – így emlékeztek Gödöllőn 2020-06-04 17:48:30 A békediktátum évfordulójára szervezett eseményen Gémesi György mellett Klement Péter is beszédet mondott
Budapesti cégé lett a gödöllői milliárdos meló 2020-05-07 11:00:54 Öt – köztük három helyi – vállalkozás ajánlatát mérlegelve, Gémesi György a Generalbau Center Kft-re bízta a városháza „csinosítását”
Két hónapja nem pártelnök Gémesi György 2020-04-27 17:16:44 Gödöllő polgármestere az Új Kezdet Párt február végi tisztújító választmányi ülésén mondott le tisztségéről, de párttag maradt
Gödöllőn is ingyenes lesz a parkolás április 6-ától 2020-04-05 14:23:20 Orbán Viktor „besegített” Gémesi Györgynek, hogy ne kelljen foglalkoznia a hozzá intézett nyílt levél 4. pontjában megfogalmazott követeléssel
Gémesi György: és a f...ok nem hagyják abba 2020-03-23 08:35:38 Így reagált a gödöllői polgármester a hozzá intézett nyílt levelet megfogalmazók és támogatók kezdeményezésére
Hiába vár(t)unk Bajkó Norbert válaszaira 2020-02-01 11:26:00 Gémesi György második számú helyettese nem kívánt élni az interjú lehetőségével, pedig a kérdéseket előre megkapta